Inspired Silver Van Nuys California Review

11/5/13 Saw a cute necklace and bracelet advertised on Facebook. Clicked the link and ordered them on my smartphone – paid with Paypal. I took a screenshot the order confirmation when I submitted the order. Inspired Silver DID NOT send an order confirmation or receipt via email at all u2013 so it’s a good thing I took the screenshot so I had the order number. Inspired Silver has a Privacy Policy that states: “Your personal information will not be sold or otherwise transferred to unaffiliated third parties without your approval at the time of collection.”” They CLEARLY do not adhere to that Privacy Policy u2013 because within minutes of placing my order I received the following Spam email that I had been given a “”free membership””: “”As a thank-you for buying

inspiredsilver.com has purchased you a buySAFE 3-in-1 Guarantee. You are receiving this email as a receipt of the benefits provided and described below.”” 11/17/13 12 days after ordering/paying. No correspondence at all from Inspired Silver in 12 days. Went to their site and tried to use the “”Order Status”” feature and it kept saying that I was using the wrong zipcode (which I was not). I emailed asking the status of my order. Their response: “”The specialty item(s) that you ordered do take around 7-14 business days to process through our facility from the day that you place the order as noted in the item description prior to shipment. At the time of shipment

you will receive an email with your USPS tracking number information and your order will go out in the shipping method which you have paid for. We appreciate your continued patience.”” Wasn’t aware of the “”7-14 business days to PROCESS””u2026 continued to wait. 11/25/12 20 days after ordering/paying. This was the 15th business day since I placed my order. Still absolutely no communication from Inspired Silver. I went online and did a livechat with their representative. I was told that there were “”some shipping delays”” and the rep could not give me a date that my items would ship. I asked the rep for an immediate refund. The rep said that a refund would be issued. 11/2713 22 days after ordering/paying. Still no refund and zero correspondence from Inspired Silver. Opened a Paypal dispute to get my money back. With Paypal you must wait 15 days for the “”vendor to respond”” to your complaint. 11/29/13 24 days after ordering/paying. Still no refund and no correspondence whatsoever from Inspired Silver. Sent them an email asking when I would receive my refund. 12/2/13 27 days after ordering/paying. From Inspired Silver in response to the 11/29 email I got this: “”Thank you for contacting customer service. I show that your order is currently being processed and is due to ship December 12

2013. At that time you will receive an email with shipping confirmation and a tracking number to follow your order while it is in transit. We appreciate your continued patience.”” I wrote back immediately (same day

12/2) saying that I was not willing to wait until mid-December for an item I ordered the first week of November and that I demanded an immediate refund. 12/4/13 29 days after ordering/paying. In response to the 12/2 email above: “”Thank you for contacting customer service. I show that your order is currently being processed and is due to ship no later than 12/12. At that time you will receive an email with shipping confirmation and a tracking number to follow your order while it is in transit. We appreciate your continued patience.”” This is EXACTLY the same email I got on 12/2 from them (see above). I replied to their email

Share Review:
Yes it is. Based on the user review published on OutScam.com, it is strongly advised to avoid Inspired Silver Van Nuys California Review in any dealing and transaction.
Not really. In spite of the review published here, there has been no response from Inspired Silver Van Nuys California Review. Lack of accountability is a major factor in determining trust.
Because unlike OutScam.com, other websites get paid to remove negative reviews and replace them with fake positive ones.
Inspired Silver Van Nuys California Review is rated 1.67 out of 5 based on the reviews submitted by our users and is marked as POOR.
Never trust websites which offer a shady ‘advocacy package’ to businesses. Search for relevant reviews on Ripoff Report and Pissed Consumer to see more unbiased reviews.
The above review and comments against Inspired Silver Van Nuys California Review were submitted by OutScam.com user(s) and have been published as-is. OutScam.com does not edit, alter or remove content published by it’s users. There’s no amount of money a business can pay to manipulate their reviews or complaints and OutScam.com will NOT entertain any request to remove the review on Inspired Silver Van Nuys California Review at any cost whatsoever.
>